Cosmetice Avon











Avon te ajuta sa-ti implinesti visele!

Ca si Client Direct Avon vei obtine produse cosmetice de cea mai buna calitate,  la preturi incredibile pentru tinesi petru persoanele apropiate tie.

Petru comenzile pe care le vei depune, Avon iti ofera un discount atractiv:

 

* comenzilor cu valoare mai mică de 50 de lei le este aplicată o taxă de procesare de 5 lei

Produsele in limita stocului si bijuteriile nu sunt luate in calcul la valoarea de brosura a comenzii.

** pentru orice comandă de peste 550 lei, dacă în fiecare din ultimele 3 campanii a fost plasată cel putin o comandă de minim 110 lei

De asemenea, aveti si o limita de credit pentru plasarea comenzii in conditiile in care factura se poate plati pana la 15 zile de cand este facturata dupa cum urmeaza:

 

SISTEMUL DE LUCRU:       comanda-livrare-plata

1.Comanda- se face pe internet pe www.avoncosmetics.ro de la a doua comanda.

2.Livrarea produselor se face prin Fan Courier.

3.Plata trebuie facuta in termenul inscris pe factura, la orice sucursala BCR, la orice Oficiu Postal, la orice sucursala CEC, prin Banca Transilvania daca aveti card.

 

Prin Campanie se intelege o periaoada de 3 saptamani, stabilita de Avon. In cadrul unei Campanii exista 2 opusuri stabilite in functie de zona in care faci parte.

Prin Opus se intelege ziua destinata plasarii comenzilor intr-o zona, conform unui calendar stabilit de Avon, comenzi care sunt livrate gratuit catre Reprezentantii din orasul in care este zona.(in cazul nostru doar pe raza orasului Brasov).

Pe parcursul unei campanii se pot plasa comenzi express in orice zi, la aceast tip de comanda se percepe o taxa de 7,5 lei si produsele sunt livrate oriunde in tara in 2 zile.

Recomandare: Pentru a putea plasa mai multe comenzi din aceeasi brosura a campaniei, trebuie sa te incadrezi in limita de credit disponibila vechimii tale   ca si Client Direct Avon, fie sa platesti un avans aferent depasirii creditului sau sa platesti ultima factura neplatita.

La prima ta comanda primesti numarul de marca cu care te loghezi pe www.avoncosmetics.ro pentru a putea plasa comenzile.

Mesaje pe care le poti gasi pe factura:

  1. „neexistent in stoc, nu comandati” – atunci nu comanda acel produs , el nefiind disponibil pana la o data ce va fi anuntata ulterior.
  2. „neexistent in stoc, va fi expediat automat” – atunci, produsul respectiv va fi livrat automat la urmatoarea comnda plasata; daca persoana care ti-a comadat acel produs nu-l mai doreste se poate renunta la acel produs anuntand Serviciul Relatii cu Clientii 021.311.8555
  3. „neexistent in stoc, va rugam comandati din nou” – atuci, pentru a primi produsul solicitat trebuie comandat din nou.

Orice lipsa din colet trebuie anuntata in maxin 24 de ore!



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

et cetera
%d blogeri au apreciat asta: